УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

        У навчальному закладі забезпечений безперешкодний доступ до приміщень на 1-му поверсі для осіб з особливими потребами, включаючи туалет.

      Також в закладі функціонують інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Здобувачам освіти надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у закладі працюють асистенти вчителя, соціальний педагог, практичний психолог, а також залучаються до роботи логопеди, дефектологи та інші спеціалісти).

Закон України «Про освіту»

Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами.

  • Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

  • Для навчання  осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.

  • Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.

У закладі створена ресурсна кімната, яка обладнана спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 р. №414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти”.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *